חדש: פורום נשים חד הוריות פתח תקוה

פורום נשים חד הוריות החל לפעול לאחרונה בפתח תקוה, וביום שישי התקיים אירוע חשיפה נוסף בעיר.

פורום נשים חד הוריות החל לפעול לאחרונה בפתח תקוה, וביום שישי התקיים אירוע חשיפה נוסף בעיר. עשרות גברים ונשים נכחו באירוע, שמעו על הפעילות הענפה של הארגון בבתים חמים לנערות בסיכון, מעונות לנשים נפגעות אלימות ומשפחות חד הוריות – ועל האתגרים בהתמודדות עם האלימות המתגברת כנגד נשים וילדים בתקופת הקורונה.
חברת מועצת העיר פתח תקוה, ענת זנזורי, שהגיע לתמוך בפרוייקט, סיפרה: ״אין ספק שחלק מהאחריות שלנו כחברה הומוגנית, נשית ומכילה, הוא לקחת חלק ולזעוק את זעקתן של אותן נשים מוכות וחבולות שמצבן החברתי והנפשי הקשה ילווה אותן לאורך כל המשך חייהן. מחובתנו להושיט להן יד לעזרה ובעיקר לשמש להן תמיכה ולתת להן כוח על מנת למנוע את מקרה האלימות הבא. תודה למשפחת גרף שפתחה את דלת ביתה לאירוע שכל כולו תרומה למען נערות ונשים נפגעות אלימות בהובלת מרכז "גרנות" שתומך ומסייע בנושא זה כבר שנים רבות."
דפנה ברוורמן, מנהלת הפעילות ב"מרכז גרנות": "אני שמחה שפרוייקט פורום נשים חד הוריות הגיע גם אל הבית שלי, אל פתח תקוה. אני בטוחה שלמרות האלימות הגוברת, נצליח לעשות שינוי ולסייע למי שזקוקה. תודה לכל המתנדבים ולכל התורמים, רק יחד נוכל למנוע את המקרה הבא״.
שתף את הכתבה: